loading...
BAX 6
ali ghrehgozloo بازدید : 84 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
به گفته متخصصان، خطر مرگ در افرادي که بيش از 6 ساعت در روز مي‌نشينند تا 40 درصد افزايش مي‌يابد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبر، امروزه افراد ساعات زيادي از روز را در مقابل تلويزيون يا رايانه مي‌نشينند و مطالعات جديد نشان مي‌دهد نشستن به مدت طولاني از سيگار کشيدن نيز خطرناک تر است. امروزه اکثر کارها به صورت نشسته انجام مي‌شود و آمار نشان مي‌دهد هر فرد به طور متوسط حدود 9.3 ساعت در روز مي‌نشيند. پزشکان اظهار کردند: نشستن يا همان بي تحرکي باعث کند شدن متابوليسم بدن، کاهش ميزان چربي‌هاي مفيد در خون و بروز چاقي مي‌شود. همچنين نشستن باعث ابتلا به بيماري‌هاي قلبي عروقي، ديابت نوع2 و سرطان پستان و روده بزرگ مي‌شود.
ali ghrehgozloo بازدید : 61 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
مردم کشورهای پیشرفته از هر وقت فراغتی برای مطالعه استفاده می نمایند. در ترن ، مترو ، اتوبوس، در صف اتوبوس، ... و حتی وقتی در ساحل، حمام آفتاب می گیرند مطالعه می کنند. ما در ایران وقت زیادی را در صف ها به هدر می دهیم. آیا تا به حال دیده اید در بانکهای ما کسانی که شماره گرفته و به انتظار نشسته اند تا نوبتشان برسد، کتابی از کیفشان در بیاورند و مطالعه نمایند؟! جالب است، خیلی ها حاضرند مثلاً بیست هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان صرف ناهار یا شام بیرون از خانه کنند ولی حاضر نیستند ده هزار تومان برای خرید یک کتاب بپردازند. به هدیه هایی که مردم در ایران به همدیگر می دهند دقت کنید، تقریباً کمتر کسی کتاب هدیه می دهد. مطالعه فایده های بسیاری دارد. مطالعه ذهن انسان را باز می کند. درک و شعور ما را بالا می برد. فرهنگ ما را تغذیه می کند. رفتارهای ما را اصلاح می کند. مطالعه بینش ما را به دنیا وسیع تر می کند.
ali ghrehgozloo بازدید : 81 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
رنگ چشم سبز رنگ چشم سبز نشان دهنده آن است که صاحبان آن شخصيتي قوي و اراده اي بالا دارند. در تصميم گيري ها، خيلي محکم عمل کرده و تا حدي خود راي و مغرور هستند.اين افراد اعتماد به نفس بالايي دارند و در کمک به ديگران سعي مي کنند تا آخرين توان خود را مصرف کنند.
ali ghrehgozloo بازدید : 77 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)
دانشمند ژاپنی کشف کرده است که آب زمزم دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در آبهای معمولی دیگر یافت نمی شود. به گزارش «تقریب»، دکتر “مساروا ایموتو”، دانشمند ژاپنی تأکید کرد: تحقیقات علمی بسیاری که به وسیلة تکنولوژی نانو بر روی آب زمزم انجام شده است، نشان می دهد هیچ یک از خواص این آب قابل تغییر نیست و اگر یک قطره از آب زمزم به ۱۰۰۰ قطره از آبهای معمولی اضافه شود، آن آبها خواص آب زمزم را به دست خواهند آورد.
ali ghrehgozloo بازدید : 68 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
گروه خونی A حدود 34% ازمردم دارای گروه خونی+A هستند و 6% دارای گروه خون-A خصوصیات: مطیع وآرام،دقیق،دلسوزوغمخوار،فداکار،مودب،درستکار،وفادار،احساساتی،درونگراوکمی دستپاچه.حتی در مواقع آشوب و غضب آرام وخون سرد هستند.نسبت به نظرات عمومی حساس اند.اغلب درون گرا هستند دربرخورد با دیگران خجالتی وکمرو هستند یا حتی مریض به نظر می رسند کمی بدبین هستند.برای روابط ارزش قائل بوده ونسبت به دیگران وفادارند.نسبت به تغییرات تردید دارند.دوست داران طبیعت وگریزان از جمعیت وشلوغی هستند.به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن ومخفی برای خود نیازمندند.عموما دو دل و غیر قاطع اند.برای حضوردر کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آنها داده شود.علاقه مند به ایجادرابطه نیستندوتلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند.
ali ghrehgozloo بازدید : 100 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
پژوهشگران مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو در تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که حافظه انسان در 30ماه مانده به مرگ یا به عبارت دیگر دو سال و نیم قبل از وقوع مرگ با سرعت بیشتری پسرفت کرده و کاهش می یابد. این تحقیقات از 174 نفر انجام شد که همگی آنها از مشکلات حافظه رنج می‌بردند و به مدت 6 تا 15 سال قبل از مرگ تحت آزمایش اندازه‌گیری قدرت حافظه و آزمایش مغزی قرار گرفتند.محققان انستیتوی مطالعاتی بیماری آلزایمر و پیرمغزی در مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا پیش از این گفته بودند که در واقع سکته‌های خاموش عامل اصلی فقدان و ناتوانی حافظه در پیری هستند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 10,256
  • بازدید کلی : 54,289
  • کدهای اختصاصی

    حدیث

    اوقات شرعی

    کد اخبار

    دیکشنری

    تبدیل تاریخ

    وضعیت آب و هوا

    رنک الکسا

    پیج رنک




    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت

    مترجم سایت

    ابزار هدایت به بالای صفحه